Το Δ.Σ. της Φιλαρμονικής Σχολής Πάλλης απαντά…

Φιλαρμονική Σχολή Πάλλης (Ληξουρίου)
Μετά τη δημοσίευση φωτογραφίας (προφανώς χάριν αστεϊσμού) μελών προηγούμενων Δ.Σ. και του Αρχιμουσικού της Φιλαρμονικής, σε ψητοπωλείο, και κάποιο πικρόχολο ανωνυμογράφημα, κληθήκαμε δημόσια από τον αντιπρόεδρο της Κ.Ε.ΔΗ.ΚΕ. κ. Κατσιβέλη, να στηρίξουμε τον μαέστρο κ. Μηνιάτη, στα όσα το ανωνυμογράφημα αυτό ανέφερε εναντίον του. Ακόμα, ο κ. Κατσιβέλης «ανακινεί» την παραίτηση του κ. Φαρακλού από την προεδρία της Φιλαρμονικής. απορώντας, για τους λόγους που έγινε και για την «σιωπή» του κ. Φαρακλού για το θέμα.

Απαντώντας στον κ. Κατσιβέλη, υπενθυμίζουμε τα εξής:
α) Ευθύνη του Δ.Σ.  της Φιλαρμονικής δεν είναι να απαντά σε ανωνυμογραφήματα, αλλά να τα αγνοεί, για να μην τους δίνει αξία.
β) Το συμβούλιο της Φιλαρμονικής δεν αποτελεί όργανο που υποχρεώνεται να δρα αγεληδόν. Το κάθε μέλος δικαιούται και υποχρεούται να εκφράζει τις προσωπικές του διαφωνίες και, αν κρίνει ότι αυτές είναι έντονες, να παραιτείται.
γ) Η Φιλαρμονική δε λειτουργεί ούτε σε στοές, ούτε υπόγεια. Η λειτουργία της είναι διαυγέστατη και ελέγχεται συνέχεια τόσο από τα νόμιμα εκλεγμένα όργανα, όσο και από τους πάνω από τριακόσιους πενήντα συνδρομητές της, οπότε η έκφραση περί «στοών της Φιλαρμονικής» κρίνεται ατυχής.

Παρατηρώντας γενικά το όλο θέμα, διαπιστώνουμε ότι όσοι, ανώνυμοι και επώνυμοι,  έγραψαν για τη Φιλαρμονική τις τελευταίες μέρες, ασχολήθηκαν μόνο με πρόσωπα. Ουδείς ασχολήθηκε με την πορεία  της Φιλαρμονικής.
Αυτό ήταν η χειρότερη συνέπεια φωτογραφίας και ανωνυμογραφήματος. Κρίμα.

Εκ του ΔΣ


Ο Γ.Κατσιβέλης απαντά στον “Μουσικό Ληξουριώτη”

Διχασμό και απορίες έχει δημιουργήσει η επιστολή που απέστειλε προ ημερών ο “Μουσικός Ληξουριώτης” στα Νέα της Kefalonias. Ο Γιώργος Κατσιβέλης παίρνει θέση με επιστολή του αναφέροντας:
ΛΗΞΟΥΡΙ 12-10-2014
 Σημείωση : Με την παρούσα επιστολή θα προσπαθήσω να περιπλανηθώ για λίγο στις στοές της Φιλαρμονικής Σχολής Ληξουρίου και δηλώνω εκ προοιμίου ότι δεν διεκδικώ ούτε το αλάθητο ούτε και μια μελλοντική υποψηφιότητα στις επερχόμενες εκλογές της…..αυτά για να μην προκύψουν λάθος συμπεράσματα.

Ντροπή , θλίψη , προβληματισμός και οργή είναι τα συναισθήματα που κατακλύζουν εμένα,αλλά φαντάζομαι και τη μεγάλη πλειοψηφία των συμπολιτών μας ,τόσο ως πολίτες του Ληξουρίου όσο και ως μέλη της Φιλαρμονικής Σχολής Ληξουρίου.

Ντρέπομαι σαν Ληξουριώτης για την άνανδρη και γεμάτη εμπάθεια επίθεση που δέχθηκαν απρόκλητα άνθρωποι, αν μη τι άλλο, σοβαροί , οικογενειάρχες που ουδέποτε έδωσαν αφορμή στην μικρή μας κοινωνία για να δεχθούν την “τιμωρία”της διαπόμπευσης , του χλευασμού και του διασυρμού επειδή έκαναν το “έγκλημα” να βρεθούν σε ένα τραπέζι και να έχουν κοινό πεδίο δράσης τη θητεία τους στο παρελθόν αλλά και στο παρόν στο Δ.Σ της Φιλαρμονικής Σχολής.
Η προσφορά τους; πολυετής και με συνέπεια.
Κάποιοι απ’ αυτούς έχουν κάνει τη Φιλαρμονική δεύτερο σπίτι τους!!!
Τι το ανεπίτρεπτο έκαναν για να δεχθούν τέτοιου είδους προσβολές;
Η αναφορά στους συγκεκριμένους ανθρώπους με τα παρατσούκλια τους έχει ως μοναδικό στόχο να τους χλευάσει , να τους εξευτελίσει και να τους υποβαθμίσει σαν προσωπικότητες.
Μάταιο κατά την ταπεινή μου άποψη διότι το “ειδικό βάρος” ενός ανθρώπου δεν μετριέται με τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να έχει , ούτε με το λεκτικό “στραπάτσο” και τις ύβρεις που μπορεί ο οποιοσδήποτε να εκτοξεύει προς το πρόσωπό του κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία.
Το “ειδικό βάρος” μετριέται ανάλογα με τη διαχρονική παρουσία και προσφορά του καθενός από το εκάστοτε μετερίζι που έχει επιλέξει να προσφέρει στον τόπο του και στα κοινά.

Θλίβομαι πραγματικά γιατί ερμηνεύω από το ύφος της επιστολής ,ότι έχει γραφτεί από άνθρωπο που γνωρίζει τα πράγματα “από μέσα” ,άρα , βρίσκεται μέσα στον “οργανισμό” που λέγεται Φιλαρμονική.
Τέτοιες νοοτροπίες και συμπεριφορές που κρύβουν απωθημένα δημιουργούν παθογένειες οι οποίες αθροιστικά μπορεί να εξελιχθούν σε “καρκίνωμα” μέσα στο σώμα της Φιλαρμονικής.
Εύχομαι να κάνω λάθος όμως φοβάμαι ότι στον ιστορικότερο και σημαντικότερο πολιτιστικό φορέα του τόπου μας “χτίζεται” ένας Δούρειος Ίππος ο οποίος , εκούσια ή ακούσια ,οδηγεί τη Φιλαρμονική μας σε διχασμό.
Αυτό θα ήταν καταστροφικότερο ακόμη κι απ’ τους πρόσφατους σεισμούς..
Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε μόνο η ομόνοια και η αλληλεγγύη θα μας κρατήσουν όρθιους.
Δεν αναφέρω τυχαία τη φράση “εκούσια ή ακούσια” παραπάνω γιατί πιστεύω η αμετροέπεια και η τυφλή εκδικητικότητα που βγάζει ο συντάκτης της επιστολής μπορεί πράγματι να είναι ακούσια…
Να μην αντιλαμβάνεται δηλαδή το μέγεθος της ζημιάς που μπορεί να προκαλέσει στη Φιλαρμονική.
Ας καταλάβει έστω και αργά , ότι δεν είναι η επίθεση μόνο στα πρόσωπα αλλά κυρίως στους θεσμούς που υπηρέτησαν και υπηρετούν.
Τα μέλη του Δ.Σ ,ο τέως πρόεδρος και ο μαέστρος δεν είναι “αμελητέες” ποσότητες ,είναι θεσμικά όργανα που εκλέχτηκαν από το ανώτατο όργανο τη Γενική Συνέλευση!!!
Ξέρετε πολλά σωματεία που είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν στις μέρες μας Γενικές Συνελεύσεις με τη συμμετοχή και το κύρος που κρατάνε ακόμη οι Συνελεύσεις της Φιλαρμονικής;
Χτυπώντας λοιπόν αυτούς που εκπροσωπούν τους θεσμούς είναι σαν να δίνεις μαχαιριά στην ίδια τη Φιλαρμονική.

Η ερώτηση που προκύπτει εδώ αυθόρμητα είναι η εξής :
Είναι προτιμότερο να ενδιαφέρονται για το μέλλον της Φιλαρμονικής και για να μπουν στη Διοίκηση 15 , 20, 40 άτομα και να γίνονται διεργασίες και “ζυμώσεις” πριν τις εκλογές ή την ημέρα των εκλογών να ψάχνουμε να συμπληρώσουμε το Δ.Σ παρακαλετά;
Είναι ΥΓΕΙΕΣ να υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι και τα μέλη να επιλέξουν τους καλύτερους.
Είναι ΥΓΕΙΕΣ να ανανεώνονται οι Διοικήσεις και να μην αισθάνεται κανείς ότι συμμετέχει “κληρονομικό δίκαιο”.
Είναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ και φασισμός η απομόνωση και η με κάθε τρόπο αποτροπή ενδιαφερομένων υποψηφίων.
Είναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ η ισοπέδωση προσωπικοτήτων και προσφοράς στο βωμό του εγωισμού και της μισαλλοδοξίας.

Προβληματίζομαι ιδιαίτερα για το παρόν το μέλλον αλλά και το πρόσφατο παρελθόν της Φιλαρμονικής διότι αυτή η επίθεση που έχει ως στόχο να προλάβει και να αποτρέψει πιθανές υποψηφιότητες των συμμετεχόντων στις αρχαιρεσίες του Δεκεμβρίου (το αναφέρει ξεκάθαρα στην προτελευταία παράγραφο) έρχεται σε συνέχεια της αναπάντεχης , ανεξήγητης ακόμη και “ύποπτης” κατά πολλούς παραίτηση από την προεδρία του κ. Γερασίμου Φαρακλού.
Ενός πανάξιου συμπολίτη μας με ήθος , πνευματικό επίπεδο και μόρφωση αντάξιων της ιστορίας της Φιλαρμονικής.
Μια παραίτηση που ήρθε αναπάντεχα λίγες μόνο ημέρες μετά την επανεκλογή του στη θέση του προέδρου…!!!
Τι συνέβη τότε;
Γιατί δεν υπήρξε τότε η ίδια ευαισθησία για την απώλεια ενός τόσο σημαντικού μέλους;;
Κανείς από τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ δε νομίζω να πιστεύει ότι ο κ. Φαρακλός δεν διέθετε την πνευματική διαύγεια και αντίληψη να γνωρίζει τα προσωπικά ή επαγγελματικά του θέματα που ήταν τροχοπέδη στη συνέχιση της θητείας του…
Μήπως αυτή η “ελαφρά τη καρδία” αποδοχή της παραιτήσεως λειτούργησε “λυτρωτικά” για κάποιους…ίσως και για τον ίδιο ;
Όπως και να ‘χει είναι κι αυτό πολύ σοβαρό θέμα που πρέπει να απαντηθεί στην επερχόμενη Γενική Συνέλευση.
Είναι δε γνωστό τοις πάσι ότι τα δέντρα που κάνουν καρπούς τα πετροβολάν ενώ αν κάτι δεν μπορούμε να το φτάσουμε προσπαθούμε να το κουτσουρέψουμε και να το φέρουμε στα μέτρα μας..
Ο χαμηλών τόνων , ευγενικός και ταπεινός ΚΥΡΙΟΣ Φαρακλός είμαι σίγουρος πως μόνο το καλό της Φιλαρμονικής σκέφτεται γι’ αυτό και δεν έχει μιλήσει μέχρι σήμερα…οφείλει όμως στους ανθρώπους που των ψήφισαν μια εξήγηση στην επερχόμενη Γενική Συνέλευση.

Άφησα για το τέλος την αναφορά μου στο μαέστρο κ. Δημοσθένη Μηνιάτη στον οποίο ο συντάκτης της επιστολής αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος του αήθους παραληρήματός του και που έρχεται να επιβεβαιώσει το ρητό: ” ουδείς Άγιος άγιασε στον τόπο του…”
Θα ήταν ανανδρεία και ατιμία από μέρους μου να μην αναφέρω ότι στα 3 χρόνια που είμαι αντιπρόεδρος στην ΚΕΔΗΚΕ ο κ. Μηνιάτης και ο κ. Σπύρος Σολωμός είναι οι άνθρωποι που μου έχουν προτείνει εκδηλώσεις με τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής όσο κανένας άλλος.
Κάποιες τις υλοποιήσαμε κάποιες όχι.
Αυτό που έχω βιώσει όλο αυτό το διάστημα είναι ότι ο Δημοσθένης είναι ένας άοκνος εργάτης της Φιλαρμονικής που δεν περιορίζεται μόνο στο έργο του ως μαέστρος.
Φέτος αρκετές ήταν οι φορές που χρειάστηκε να μεταφέρει μόνος του όργανα και αναλόγια για τις ανάγκες συναυλιών χωρίς ούτε στιγμή να δυσανασχετήσει.
Τις ικανότητές του σαν μαέστρο δεν είμαι σε θέση να τις κρίνω γιατί είμαι εντελώς άσχετος με τη μουσική.
Μπορώ όμως με κάθε ειλικρίνεια να μεταφέρω λόγια και εντυπώσεις άλλων μαέστρων που είχα την τύχη να μιλήσω μαζί τους στο πλαίσιο πιθανής συνεργασίας για από κοινού εκδηλώσεις με τη Φιλαρμονική και ήταν τα καλύτερα.
Το έργο του όμως πιστεύω ότι φαίνεται και από το γεγονός ότι μαθητές του που έχουν φύγει από το Ληξούρι για να σπουδάσουν ή να εργαστούν εκτός Κεφαλονιάς και συμμετέχουν σε μπάντες ,σε Αθήνα ή Πάτρα για παράδειγμα , “στέκονται” με αξιώσεις σε υψηλότερα από το δικό μας επίπεδα.
Άρα αυτό συνεπάγεται ότι έχουν αποκτήσει το “μουσικό υπόβαθρο” και την υποδομή από τη διδασκαλία του μαέστρου τους του κ. Δημοσθένη Μηνιάτη.
Τέλος , η συγκίνηση , τα κολακευτικά σχόλια και η αποδοχή της πρότασης για συνεργασία του χρόνου από το μεγάλο Έλληνα συνθέτη Γιάννη Σπανό φέτος το καλοκαίρι , όταν άκουσε για πρώτη φορά όπως ο ίδιος είπε, κομμάτια του παιγμένα από Φιλαρμονική είναι νομίζω η αποστομωτική απάντηση σε όλα όσα καταλογίζονται στο μαέστρο.
Όταν ένας Γιάννης Σπανός σου δίνει συγχαρητήρια τα υπόλοιπα σχόλια περιττεύουν….
Εκτός κι αν ο συντάκτης της επιστολής θεωρεί ότι έχει καλύτερη κρίση από τον κ. Σπανό…

Απορίας άξιο πως το Δ.Σ δεν έχει βγάλει ακόμη ανακοίνωση στήριξης στο μαέστρο ,κάτι που πιστεύω έπρεπε να έχει γίνει την επομένη κιόλας της δημοσίευσης της επιστολής…

Τέλος θέλω να μεταφέρω την οργή μου γιατί είναι τραγικό να βρίσκουν βήμα κάποιοι θρασύδειλοι κρυμμένοι πίσω απ’ την ανωνυμία τους και να δηλητηριάζουν με την μικροπρέπεια και τη μικροψυχία τους ένα μεγάλο κομμάτι της μικρής κοινωνίας μας με προσβολές και ύβρεις.
Όποιος πιστεύει ότι έχει επιχειρήματα και πρέπει να πει ή να καταγγείλει κάτι ή κάποιους οφείλει να το κάνει ΕΠΩΝΥΜΑ αλλιώς καλύτερα να σιωπά…

Εύχομαι να πρυτανεύσει η λογική και να μην ξαναδούμε τέτοια φαινόμενα στο μέλλον.
Μέσα από τη διαφωνία , την σύνθεση απόψεων και την άμβλυνση διαφορών μέσα από το διάλογο η μόνη κερδισμένη θα είναι η Φιλαρμονική.
Και στην παρούσα φάση η Φιλαρμονική χρειάζεται ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.


ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
 ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΒΕΛΗΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΕΔΗΚΕ




Το σχόλιο μας:
Δεν είναι τυχαίο που οι Φιλαρμονικές της Κέρκυρας ζητούν συνεχώς από τον Μαέστρο μας, Δημοσθένη Μηνιάτη, να αναλάβει και να διδάξει στην Κέρκυρα και μάλιστα με πολύ μεγαλύτερο μισθό από αυτόν που παίρνει στο Ληξούρι. Μπορεί τελικά να είμαστε όλοι άσχετοι με την μουσική, γιατί ακόμα και εμείς αναγνωρίζουμε το έργο του κ. Μηνιάτη και γι’ αυτό τον λόγο καλύπτουμε τις εκδηλώσεις και μάλιστα τις βιντεοσκοπούμε. Συνεχώς βλέπουμε μαέστρους και μουσικούς φίλους ανά την χώρα μας να κοινοποιούν αυτά τα βιντεάκια.
Όσον αφορά κάποιες επιστολές που έχουν γραφτεί ανά διαστήματα, καλό θα ήταν αυτοί που τις έγραψαν να μην ξεχνάνε ότι υπάρχουν, όντως, επιστολές και γραπτά τα οποία έχουν πρωτοκολληθεί. Ο “Μουσικός Ληξουριώτης” είναι ένας άνθρωπος που χαίρει την εκτίμηση όλων μας και για να αναγκαστεί να γράψει τα όσα έγραψε, έλαβε υπόψιν του όλες τις επιστολές που αναφέρει και οι οποίες είναι υπαρκτές. Προκάλεσαν με την φωτογραφία που οι ίδιοι έστειλαν για δημοσίευση σε site και τα σχόλια τα οποία έριξαν λάδι στην φωτιά και δυστυχώς όταν κάποιος φτάνει στο Αμήν, τα γράφει τσεκουράτα. Και γι’ αυτόν τον λόγο δεχτήκαμε να το δημοσιεύσουμε ανώνυμα, διότι όπως σχολίασε κάποιος “αν έβγαινε στην πλατεία να τα πει αυτά θα τον έπαιρναν με τις πέτρες. Καιρός ήταν να ειπωθούν μεγάλες αλήθειες”.
Οπότε εγώ θα πω το εξής “ότι γράφεται, δεν ξεγράφεται”.

Αναδημοσιεύω και τα σχόλια που έχουν δημοσιευτεί:
  1. Δημήτρης Μεταλληνός Reply (Edit)
    Λυπάμαι που ο «μουσικός» Ληξουριώτης, αποδεικνύει ότι δεν είναι ούτε μουσικός, ούτε Ληξουριώτης, αλλά κυρά Κατίνα του Πόρτο, που δεν έχει το θάρρος να τα πει στον μαέστρο καταρχήν προσωπικά και να μην συκοφαντεί και μάλιστα Ανωνύμως…Αυτή την ώρα βρισκόμαστε στην Κέρκυρα με τον μαέστρο Δημοσθένη Μηνιάτη, παρέα με τους συναδέλφους του στις Φιλαρμονικές μας, οι οποίοι τον αγαπούν και τον θαυμάζουν…Εάν δεν τον θέλετε εσείς, στείλτε τον σε εμάς στην Κέρκυρα!!! Δημήτρης Μεταλληνός, και μουσικός και Ληξουριώτης!!!
  2. Reply (Edit)
    Demosthenis Miniatis Δεν θα απαντησω στον μουσικο Ληξουριωτη…. στο διαδικτυο. Αλλα αν ειναι μουσικος της φιλαρμονικης θα ακουσει την απαντηση μου αυριο στην προβα γιατι εχω ηθικη υποχρεωση πρωτα στα δυο μου παιδια που ειναι μουσικοι της φιλαρμονικης και δευτερον στους μουσικους της μπαντας αυτους που περασαν και αυτους που μεχρι σημερα ειναι στο αναλογιο της φιλαρμονικης .Αν ομως δεν ειναι μουσικος της μπαντας θα περιμενει λιγο καιρο ακομα που θα συναντηθουμε στις εκλογες τις φιλαρμονικης και θα τον ακουσω και θα με ακουσει ζωντανα και οχι διαδικτυακα
  3. Mia Mana Reply (Edit)
    Μάλλον για άλλο μαέστρο θα μιλάτε γιατί το Δημοσθένη Μηνιάτη που εγώ ξέρω είναι πάντα διαθέσιμος και παρών στην Φιλαρμονική και τώρα στο μουσείο όπου αφήνω έμπιστα παιδί μου . Η κόρη μου αρνιούταν να πηγαίνει στη Φιλαρμονική όταν πέρυσι δίδασκε ο κύριος Μάκης. Με το ζόρι την πήγαινα. Όταν μίλησα με τον μαέστρο την ανέλαβε μετά χαράς και φέτος δεν έχω ούτε ένα πρόβλημα. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως δεν είναι εύκολο μια μητέρα να αφήνει την κόρη της στη Φιλαρμονικοί ξέροντας τα καμώματα του προηγούμενου Μαέστρου που κάποιοι θέλουν να τα ξεχάσουν. Μιλώντας με άλλους γονείς ξέρω πολύ καλά ότι η συμμετοχή των παιδιών υπάρχει καθαρά επειδή υπάρχει ο Δημοσθένης Μηνιάτης σαν δάσκαλος και μαέστρος στην Φιλαρμονική.
    Ακόμα θα ήθελα να πω από τσόντα δεν βγαίνουν τέτοια αποτελέσματα. Ίσως αυτός που σχολιάζει και κακώς σχολιάζει επίσημος και προσπαθεί συνέχεια κατά καιρούς να δυσφημεί τη μόνη αξιόλογη Φιλαρμονική που υπάρχει στην Κεφαλονιά αυτή τη στιγμή και θεωρώ ότι ένας μουσικός που αγαπά αληθινά την δική μας Φιλαρμονική δεν θα καθόταν ποτέ να γράψει ένα τέτοιο προσβλητικό άρθρο για παλιά μελή Δ.Σ της Φιλαρμονικής οι οποίοι διαχρονικός φάνηκαν πιο άξιοι από τωρινά μέλη της Δ.Σ. φιλαρμονικής, που επιπλέον είναι και μουσικοί. Εκτός εάν το κάνετε σκόπιμα για δικά σας συμφέροντα μιας και πλησιάζουν οι εκλογές και οι καρέκλες τρίζουν.
  4. Νικόλαος Βάλσαμος Reply (Edit)
    Φθάνουν πια οι κακοήθειες. Κανείς δεν δικαιούται να αυτοχρίεται δημόσιος κατήγορος και μάλιστα ανωνύμως. Επαίσχυντον και ΑΝΑΝΔΡΟΝ. Λυπούμαι ειλικρινώς για αυτές τις κακές συνήθειες που μαστίζουν ακόμη την πολιτισμένη κοινωνία του Ληξουρίου. Πότε , επιτέλους, θα γίνει κοινή συνείδηση ότι η εντιμότητα επιβάλλει ο καθείς να αναλαμβάνει την ευθύνη των λεγομένων και των πράξεών του; Νικόλαος Βάλσαμος
  5. Ενας Πατερας Reply (Edit)
    Ευτυχώς που τα πε κάποιος να αγιασουνε τα κουκαλακια του!! Είπε μεγάλες αλήθειες και θέλει θάρρος να τα γράψεις έστω και ανώνυμα γιατι φαντάζομαι οι ενδιαφερόμενοι ξέρουν σίγουρα ποιος τους την εκαμε εχω και γω παιδί στη φιλαρμονικη και ξέρω τη κατάσταση όσο αναφορά τους παλιούς ΔΣ ξέρουν οι Ληξουριωτες ποιοι ειναι ο καθένας απλα δε τους τα χε πει κανεις δημόσια αυτο το κακό έχουν οι Ληξουριωτες κουβεντιάζουν τα προβλήματα πισω απο πλάτες και οταν έρθει η ωρα να τους τα φωνάξουν κρύβονται! Οποίος τα γράψε που μα βγει να τα πει δημόσια που θα φεύγει η μια πετρα μετα την άλλη πάντως γελάσαμε με τη καρδιά μας χρονια ειχα να κανω τέτοια γέλια
  6. ενας άλλος μουσικός Reply (Edit)
    Είναι άρρωστος ο άνθρωπος και από ότι φαίνεται καλά δεν θα γίνει
  7. Μάκης Γεωργόπουλος Reply (Edit)
    Απάντηση στο σχόλιο “ΜΙΑ ΜΑΝΑ” μιά και αναφέρθηκε στο όνομά μου, και θα την παρακαλούσα όταν αναφέρει τη φράση “καμωματα του προηγούμενου μαέστρου” να διευκρυνίζει ποιόν εννοεί προς αποφυγή παρεξηγήσεων, επειδή και εγώ στο πρόσφατο παρελθόν ήμουν μαέστρος της μπαντίνας. Όσον αφορά το γεγονός ότι η κόρη της με το ζόρι ερχόταν στο μαθημά μου, αυτό σίγουρα θα οφείλεται στην αυστηρότητα που έχω ως δάσκαλος και που εις γνώση μου εφαρμόζεται, με γνώμονα πάντα τη σωστή εκπαίδευση των παιδιών. Δεν γνωρίζω αν το συγκεκριμένο παιδί ήταν στο στάδιο της θεωρίας ή είχε πάρει όργανο γιατί δεν ξερω σε ποιο αναφέρεται, όμως βασική μου αρχή τα 15 τελευταία χρόνια που διδάσκω σε φιλαρμονικές είναι ότι τα παιδιά έρχονται σε μένα με σκοπό να μάθουν σωστά μουσική και όχι απλά να “φορέσουν την στολή” . Σίγουρα κάποια ξεκινώντας δεν γνωρίζουν την δυσκολία που έχει αυτή η προσπάθεια και εγκαταλείπουν στην πορεία επειδή δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Ίσως κατά την συγκεκριμένη μάνα να έπρεπε να ήμουν πιο “χαλαρός” και να ανέχομαι τα παιδιά να συζητούν μεταξύ τους στην αίθουσα δοκιμών όταν αυτά θα έπρεπε να μελετουν το οργανό τους!!! Ίσως θα έπρεπε να δέχομαι και να μην “φωναζω” τους μαθητές που μετά από δυο μηνες θεωρίας δεν ήξέραν να διαβάζουν τις 7 νότες στο πεντάγραμμο!!! Ίσως θα έπρεπε να ανέχομαι και να δέχομαι τα παιδιά που ενώ τους έλεγα το μάθημα να διαρκεί 1 ώρα (επιστόμιο- ζέσταμα – ασκήσεις) ορισμένα ερχόντουσαν για 20′ και μετα αποχωρούσαν!!! Ξέρετε η δουλειά μας αν θέλουμε να επιτύχουμε σωστό αποτέλεσμα δεν σηκώνει μετριότητες. Ένας μέτριος μουσικός ποτέ δεν θα “κουρδίσει” σωστά στην πρόβα!!! Έχω μάθει να σέβομαι τα λεφτα που παίρνω και να κρίνω μια φιλαρμονική απ την ποιότητα και όχι την ποσότητα. Κατέχω 5 πτυχία και ένα διπλώμα και δεν περιμένω να δώσω εξετάσεις για τις γνώσεις μου στην φιλαρμονική του Ληξουρίου την οποία ασφαλώς και σέβομαι και ήταν τιμή για μένα που διετέλεσα δάσκαλος. Είμαι δημιουργός-διεθυντής της φιλαρμονικής Σάμης της οποίας παραμένω μαέστρος εδώ και 14 χρόνια, την έχω φτάσει στο επίπεδο που όλη η Κεφαλονιά γνωρίζει και σαφώς με ενοχλεί και το σχόλιό της, ότι η φιλαρμονική του Ληξουρίου είναι “η μόνη αξιόλογη φιλαρμονική στην Κεφαλονιά”.
    Όσον αφορά τα σχόλια στο πρόσωπο του συναδέλφου μου Δημοσθένη έχω να πω ότι δεν είναι σωστό να εκφραζόμαστε έτσι και να απαξιώνουμε έναν άνθρωπο έχει αφιερώσει όλη του τη ζωή στην φιλαρμονική του Ληξουριού. Δεν έχει σημασία αν έχει ενοργανώσει ο ίδιος ένα έργο όσο με ποιους και πόσους μουσικούς είναι αναγκασμένος να κάνει πρόβα κάθε φορά. Και τον καταλαβαίνω απόλυτα όταν πρέπει να ΑΝΕΧΘΕΙ τον καθένα στην πρόβα που θυμάται την φιλαρμονική μιά πρόβα πριν την εμφάνιση και κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα! Κι αν σβήνει νότες είναι γι αυτόν ακριβώς το λόγο. “Ποιός απ αυτούς” να τις παίξει?Γεράσιμος Γεωργόπουλος – Αρχιμουσικός


http://www.kefalonias.gr/index.php/gia-na-thimountai-oi-palioi-kai-na-mathainoyn-oi-neoteroi/
http://www.kefalonias.gr/index.php/o-mikelatos-apanta-ston-mousiko-lixourioti/

 


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο 34χρονος υποψήφιος Δήμαρχος Σάμης, αποκαλύπτει.... VIDEO

Σεμινάριο αυτοάμυνας στην Σχολή Kung Fu στο Αργοστόλι

Ο Δημήτρης Ιμπραήμ (Greenpeace) στα Νέα της Kefalonias.gr