Το Τ.Ε.Ε. Δυτικής Ελλάδας και η Νομαρχιακή Επιτροπή Κεφαλληνίας και Ιθάκης, σας προσκαλούν σε Ημερίδα Ενέργειας

Το Τ.Ε.Ε. Δυτικής Ελλάδας και η Νομαρχιακή Επιτροπή Κεφαλληνίας και Ιθάκης, σας προσκαλούν σε Ημερίδα Ενέργειας στο πλαίσιο του Δικτύου Forum Ανάπτυξης με θέμα «Ενεργειακές Κοινότητες και έξυπνες εφαρμογές για την αειφόρο ανάπτυξη.»
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης, Λεωφ. Βεργωτή 131, Αργοστόλι. Στη συνέχεια της ημερίδας θα πραγματοποιηθεί Εργαστήριο έξυπνων εφαρμογών για τα νησιά της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης.

το πρόγραμμα της ημερίδας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr