ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ‘’ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ’’: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Τουρισμός – κρουαζιερόπλοια – home porting

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
            ‘’ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ’’
 ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
 
Τουρισμός – κρουαζιερόπλοια – home porting
 
     Ο τουρισμός είναι πλέον η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για το νησί μας. Και η βιομηχανία της κρουαζιέρας, απ’τους κλάδους του με τις μεγαλύτερες προοπτικές. Η στάθμευση στο λιμάνι του Αργοστολιού των κρουαζιερόπλοιων για κάποιες ώρες, προσφέρει αρκετά στον τόπο, θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα αν στην πύλη εισόδου – εξόδου των επιβατών τους, τους υποδέχονταν/ξεπροβοδούσαν οι εκπρόσωποι της μοναδικής ομορφιάς μυθολογίας μας, οι 18 θαλάσσιες θεότητες της Έφης Σπηλιώτη. Αλλά και αν ο τωρινός στεγνός και ουδέτερος τρόπος υποδοχής έδινε τη θέση του στο χαμόγελο , στα κεράσματα, σε ο,τι θα έδειχνε στους επισκέπτες μας πως είναι καλοδεχούμενοι και ότι επισκέπτονται μια πολιτισμένη κοινωνία.
     Κι’αυτή η βιομηχανία, της κρουαζιέρας, θα μπορούσε όχι απλώς να αυξήσει τα οικονομικά, και όχι μόνο, οφέλη για το νησί μας, αλλά να τα πολλαπλασιάσει, αν το Αργοστόλι επιλεγόταν σαν home port, από μία ή και περισσότερες εταιρείες διαχείρισης κρουαζιερόπλοιων ή και άλλων επιβατηγών σκαφών ή πλοίων αναψυχής (yachts – sailingships). Να έχουν δηλαδή εδώ την βάση τους, να ξεκινούσαν και να κατέληγαν οι κρουαζιέρες τους στο Αργοστόλι. Κι’οι επιβάτες τους να συγκεντρώνονταν εδώ κι’από εδώ να αναχωρούσαν για τις πατρίδες τους. Αεροδρόμιο αναβαθμιζόμενο διαθέτουμε πλέον, η Γερμανική διοίκηση είναι εγγύηση για εύρυθμη λειτουργία.
     Φυσικά χρειάζονται αρκετές υποδομές. Κυρίως κατάλληλα ξενοδοχεία για αυτούς τους κατά τεκμήριο υψηλών εισοδημάτων επιβάτες. Δεν γνωρίζουμε αν υπάρχουν αρκετά ή διαθέσιμα. Μάλλον περισσότερα πάντως από όσα στα Κύθηρα, τα οποία επέλεξε για homeporting η Ritz Carlton , της αλυσίδας  Marriot International, έστω και για όχι μεγάλα κρουαζιερόπλοια.
     Το ζητούμενο είναι να το επιλέξει κάποια εταιρεία, που κάποιος πρέπει να φροντίσει γι’αυτό. Μετά οι διατυπώσεις είναι μάλλον εύκολες, το κέρδος όμως ιδιαίτερα αξιόλογο. Από τον εφοδιασμό , μέρους έστω της τροφοδοσίας των κρουαζιερόπλοιων, την μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής των επιβατών, τις αγορές τους, το φαγητό, τις μετακινήσεις, την έλευση αναχώρηση συνοδών – μεταφραστών – ξεναγών, την μεταφορά – φύλαξη των αποσκευών, τα πούλμαν μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο, θα μπορούσαν να κάνουν την Κεφαλονιά Κέρκυρα ή Ρόδο.
     Η φύση και η ιστορία μας ευνόησαν. Σύν Αθηνά και χείρα κίνει, όμως. Θα κινήσουμε εμείς την «χείρα», σοβαρά, επαγγελματικά , συντονισμένα, ώστε να μην είμαστε μόνιμα αργοπορημένοι;
 
 
 
 το Δ.Σ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο 34χρονος υποψήφιος Δήμαρχος Σάμης, αποκαλύπτει.... VIDEO

Σεμινάριο αυτοάμυνας στην Σχολή Kung Fu στο Αργοστόλι

Ο Δημήτρης Ιμπραήμ (Greenpeace) στα Νέα της Kefalonias.gr