Η μεγάλη ώρα για τον Αθλητικό Σύλλογο Κεφαλονιά, αλλά και για το Κεφαλονίτικο μπάσκετ γενικότερα έφτασε!

Την Τετάρτη 6 Ιουνίου στις 6 το απόγευμα στο κλειστό «Αντώνης Τρίτσης» θα διεξαχθεί ο πρώτο τελικός των πλέει οφ της Α1 ΕΣΚΑ-Η.
Ο ΑΣΚ θα αντιμετωπίσει τον ΝΕΟΛ, σε έναν τελικό που είναι αποκλειστικά Κεφαλονίτικη υπόθεση και μόνο χαρά μας δημιουργεί αυτή η ευτυχής συγκυρία!
Όλοι οι φίλοι του μπάσκετ θα πρέπει να βρίσκονται στο κλειστό και να χειροκροτήσουν τις ομάδες μας, που έδειξαν πόσο σημαντική πρόοδο έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια και έφτασαν σε σημείο να κυριαρχούν στην υψίστη των κατηγοριών της ΕΣΚΑ-Η.
Ο ΑΣΚ βρίσκεται στο 2-0 με τον ΝΕΟΛ (από τους αγώνες τους στην κανονική περίοδο) και θέλει μία νίκη για να κατακτήσει το πρωτάθλημα και να εξασφαλίσει την άνοδο στην Γ’ Εθνική.
Ευχή είναι να γίνει ένα όμορφο παιχνίδι και να το απολαύσουν όλοι όσοι βρεθούν στο γήπεδο.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr