Μιά υπέροχη συναυλία για την στήριξη του "Εύγερου" +video

Μιά όμορφη συναυλία σε έναν πανέμορφο τόπο για την ενίσχυση του Αθλητικού Σωματείου "ο Εύγερος". 
Η ΚΕΔΗΚΕ και ο Πρόεδρος της κ. Άγγελος Κωνσταντάκης, στα πλαίσια στήριξης του "Εύγερου" διοργάνωσε μιά υπέροχη συναυλία. Γεράσιμος Ανδρεάτος και Γρηγόρης Μπηθικώτσης έδωσαν ραντεβού στο Ενωσιακό Γήπεδο Φαρακλάτων και μας πρόσφεραν μιά απολαυστική συναυλία.
Δυστυχώς η κα Σοφία Βόσσου δεν ήρθε, όπως ανέφερε ο κ. Κωνσταντάκης στην αρχή της συναυλίας.
Η συναυλία ξεκίνησε με τον Γεράσιμο Ανδρεάτο και έκλεισε με Γρηγόρη Μπηθικώτση-Γεράσιμο Ανδρεάτο και Παναγή Μπαρμπάτη.

"Έυγέρος" ένα αθλητικό σωματείο με τεράστια ιστορία, από τα παλαιότερα της Κεφαλονιάς. Για ακόμη μιά χρονιά συμμετέχουν στους αγώνες της ΕΠΣΚΙ. Καλή αθλητική σεζόν.

Το βίντεο θα προστεθεί αργά το απόγευμα
 












































Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr