Εργαστηριακοί έλεγχοι - Καθαρό νερό απ' την βρύση για τους Αργοστολιώτες

Τετάρτη 10 Απριλίου πραγματοποιήθηκε συνέντευξη τύπου από τον Αντιδήμαρχο Αργοστολίου και Αναπληρωτή Δήμαρχο Διονύση Λυκούδη, τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ Νίκο Ανουσάκη, τον αντιπρόεδρο της ΔΕΥΑΚ Ιωάννη Λυκούδη και τον Διευθυντή της ΔΕΥΑΚ Γεράσιμο Γασπαρινάτο, στην οποία παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών ελέγχων του νερού από το Εργοστάσιο Επεξεργασίας στον Κούταβο.

Από αυτά προέκυψε ότι το νερό είναι άριστης ποιότητας και υπερέχει σε όλες τις μετρήσεις εν συγκρίσει με αυτό των μεγάλων εταιρειών εμφιαλωμένων.

Από σήμερα όλοι οι κάτοικοι του Αργοστολίου μπορούν να καταναλώνουν άφοβα το νερό της βρύσης τους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr