Με Λαμπρότητα και κατάνυξη η εορτή της ανύψωση του Τιμίου Σταυρού, στην Μονή Κηπουραίων VIDEO


Περισσότεροι από 2.000 πιστοί προσήλθαν και προσκύνησαν στα Κηπούρια την Τετάρτη το βράδυ.
Με Λαμπρότητα και κατάνυξη τελέσθηκε ο Μέγας Εσπερινός της εορτής της ανύψωσης του Τιμίου Σταυρού, στην Μονή Κηπουραίων, χοροστατουτος του Μητροπολίτη Κεφαλληνίας Δημητρίου. Με το πέρας του Εσπερινού ο Μητροπολίτης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στις εργασίες αποπεράτωσης του Ναού της Μονής Κηπουραίων και ζήτησε να του έχουμε εμπιστοσύνη και να μην βιαζόμαστε.


Μα, από το 2014 έως σήμερα Σεπτέμβριο 2017 ο Ναός αλλά και το κτηριακό συγκρότημα της Μονής, μεταξύ των οποίων και οι ξενώνες με την τραπεζαρία, παραμένουν στην τύχη τους....
Μα, εδώ και ένα χρόνο η Μονή έχει εγκαταλειφθεί πλήρως από την Εκκλησία και αυτό αποδείχτηκε με το βίντεο που αναρτήθηκε πέρυσι, κατά το οποίο εντοπίστηκαν και επισμάνθηκαν οι βανδαλισμοί στην Μονή από τοπικό ΜΜΕ και κατόπιν υπήρξε κινητοποίηση από τις Αρχές.
Η λύση της Μητρόπολης να κλείσει με καρφωμένες σανίδες τις πόρτες των κτηρίων της Μονής.
Μα, οι εργασίες (δηλαδή η μόνη εργασία όπου έχει εκτελέσει η Μητρόπολη έως σήμερα) είναι το σοφάντισμα του Ναού και αυτό λίγες μέρες πριν την Λειτουργία για την Ύψωσις του Τιμίου Σταυρού.
Κι όμως, παρά το λουκέτο ο κόσμος τίμησε την εορτή του Σταυρού και προσήλθε στα Κηπούρια και αυτό επειδή ήθελε με τον τρόπο αυτό να δωσει ένα μήνυμα στην Εκκλησία. Ότι πονάει τα Κηπούρια. Ότι αυτή η Ιστορική Μονή είναι κομμάτι της ψυχής μας, ψυχή του Ληξουριώτη.
Αν όντως η Εκκλησία έχει σκοπό να τελειώσει τις εργασίες αποπεράτωσης και να θέσει ξανά σε λειτουργία την Μονή, τότε αυτό θα φανεί από σήμερα κιόλας (15/9/17) έως και του χρόνου την παραμονή της εορτής του Τιμίου Σταυρού (13/9/2018). Διαφορετικά μιλάμε για ...πασαλείματα....
Τέλος, είναι γνωστό ότι πριν λίγες βδομάδες η Μητρόπολη ενοικίασε και παραχώρησε με την υπογραφή της την περιουσία της Μονής σε βοσκούς.

Τελειώνοντας την ομιλία του ο Μητροπολίτης ξεκίνησε η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία της τελετή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, η οποία κορυφώθηκε τα μεσάνυχτα ακριβώς στον προαύλιο χώρο της Μονής.
Τέλος τελέσθηκε μνημόσυνο στην μνήμη του φύλακα της Μονής επί πολλά έτη, του Μοναχού Ευσέβιου. Τον μνημονεύουμε έως και σήμερα για χίλιους δυό λόγους. Ένας φύλακας, ένας μοναχός με μεγάλες γνώσεις, μεράκι και αγάπη για την Μονή. Μας λείπει πολύ.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr