17η νίκη και συνεχίζει ο ΑΣΚ!

Παρέμεινε αήττητος στην Α1 ΕΣΚΑ-Η μετά την νίκη και επί του Ολυμπιονίκη


Χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα, ο Αθλητικός Σύλλογος Κεφαλονιά  επικράτησε και με 10 πόντους  του Ολυμπιονίκη (68-58) και σημείωσε την 17η νίκη του σε ισάριθμους αγώνες, στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΣΚΑ-Η.


Ο ΑΣΚ αν και ξεκίνησε  «μουδιασμένος» τον αγώνα βρήκε λύσεις στο β’ ημίχρονο κυρίως λόγω της καλής του άμυνας.


Πρώτος σκόρερ για τον ΑΣΚ, ο Θόδωρος Μπαχός με 20 πόντους και 6 τρίποντα.


Ο Μάκης Χατζής δεν αγωνίστηκε, εξαιτίας κάποιων ενοχλήσεων που είχε και προτίμησε να προφυλαχθεί, λόγω και του ρεπό του ερχόμενου ΣΚ.  


Ο ΑΣΚ εύχεται χρόνια πολλά στον αθλητή της Μπάμπη Καβαλλιεράτο, χρόνια πολλά για την ονομαστική του εορτή.


ΑΣΚ – ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ 68-58
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Κρεστενίτης – Τσακαλογιάννης
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 14-15, 32-35, 50-47, 68-58
ΑΣΚ (Λεωνίδας Παπαδάτος): Χουλιαράς 6 (1), Θεοδωράτος 2, Γιαννάτος, Μητρόπουλος, Μπαχός 20 (6),  Καβαλλιεράτος, Αγγελάτος, Ακτύπης 13, Καραπέτσας, Βαλλιανάτος 13, Τσαπρούνης 14.
ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ (Σακελλαρίου): Ζωγόπουλος 16 (1), Βασιλειάδης 2, Λαμπρόπουλος 6 (2), Κόλλιας 8 (2), Γεωργακάκος, Σακελλαρίου 13 (3), Σαλαϊ 2, Κοντάρης, Στούκας 5 (1), Κριτσέλης 6.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr