Τσικνοπέμπτη στο Αργοστόλι - Η κρίση "χτύπησε" την παράδοση

Η αλήθεια είναι ότι περίμενα μεγαλύτερη κίνηση μέρα που είναι. Τσικνοπέμπτη σήμερα και άλλες χρονιές έβγαιναν τη μέρα αυτή μασκαράδες, παιδιά να χορεύουν και τα Χορευτικά συγκροτήματα να κάνουν ωραίες εμφανίσεις.
Τίποτα απ' όλα αυτά.Πέρσι υπήρχαν τρία σημεία στο Αργοστόλι που έψηναν σουβλάκια. Φέτος ένα και με το ζόρι στην Πλατεία Καμπάνας. Η ΚΕΔΗΚΕ ωστόσο με δελτίο τύπου μας πληροφορεί ότι η Τσικνοπέμπτη στο Αργοστόλι θα γίνει στην Πλατεία το απόγευμα..  (Ας ....πρόσεχε).
Ας αφήσουμε την γκρίνια, η κρίση έχει αλλάξει τα πάντα, ακόμα και τα έθιμα.
Νάμαστε καλά και του χρόνου, έστω κι αυτή την μια ψησταριά.
Αλεβιζόπουλος Σπύρος











Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr