Ο αθλητικός όμιλος Σαμης σας προσκαλεί στο αποκριάτικο πάρτυ του

Ο αθλητικός όμιλος Σαμης σας προσκαλεί στο αποκριάτικο πάρτυ που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18/2 στο Μανιφικο cafe bar. Φορέστε ότι πιο φανταχτερό βρείτε, Βαφτείτε, πάρτε μαζί την πιο καλή σας διάθεση και ελάτε να ξεφαντώσουμε όλοι μαζί. Σας περιμένουνε!! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr