Η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Κεφαλονιάς & Ιθάκης ευχαριστεί

Η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Κεφαλονιάς & Ιθάκης ευχαριστεί τα μέλη της που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας για εθελοντική αιμοδοσία.
Τους ευχόμαστε Χρόνια πολλά και καλούμε και τους υπόλοιπους συμπολίτες μας, τις γιορτινές αυτές ημέρες, να δώσουν το σπουδαιότερο και πιο ανιδιοτελες δώρο.
Να δώσουν αίμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr