Ο 'ΓΙΑΛΟΣ” συγχαίρει το νέο Πρόεδρο και τα μέλη του Eπιμελητηρίου Κεφαλονιάς & Ιθάκης

  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ

  Ο Επαγγελματικός Σύλλογος Σάμης  'ΓΙΑΛΟΣ” συγχαίρει το νέο Πρόεδρο και τα μέλη του νεοκλεγμένου  Δ.Σ του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς & Ιθάκης  και επισημαίνει την ανάγκη λειτουργίας αυτής της ένωσης με γνώμονα πάντα την προάσπιση των συμφέροντων  της τοπικής οικονομίας και των επαγγελματιών της,   μακριά από πολιτικές διαχείρισης για τους “λίγους” και τους “εκλεκτούς”. Ο τόπος μας έχει ανάγκη όσο  ποτέ την πρόοδο μέσα από διαδικασίες και πρωτοβουλίες που θα διευρύνουν και θα ενισχύσουν καθολικά την οικονομία αλλά και θα υπερασπίζονται και θα διεκδικούν τα αυτονόητα για το κλάδο μας.


                                                                                            Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ
                                                                                                  του Συλλόγου

                                                           

                                                  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr