Ανδρέας Παντελιός "Σας ευχαριστώ από καρδιάς"

Φίλες και φίλοι,

Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Θα ήθελα να σφίξω το χέρι όλων σας ξεχωριστά. Πρώτα από όλα γιατί ήρθατε να ψηφίσετε, γιατί περιμένατε απίστευτα πολύ ώρα για να εξασκήσετε το δικαίωμα σας αυτό και τέλος γιατί με την ψήφο σας μας στείλατε στο διοικητικό συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Οι πρακτικές που ακολουθήθηκαν, οι ανορθόδοξες πιέσεις και τα ευτράπελα των εκλογών είναι παρελθόν. Το επόμενο Σάββατο στις 23 του μηνός θα συνεδριάσουμε για πρώτη φορά και θα πρέπει το παρελθόν να μπει στο χρονοντούλαπό του. Είμαστε ένα νέο συμβούλιο έτοιμο να προσφέρει, ας βρούμε τα πολλά που μας ενώνουν και ας αφήσουμε μακριά τα λίγα που μας χωρίζουν.

Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια πολλά, καλές Γιορτές και καλές δουλειές.

Ανδρέας Παντελιός

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενημέρωση από την Αστυνομική Διεύθυνση!

Από την Ελλάδα του 1828 έως την Ελλάδα του 1949.... Ένα πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με μπροστάρη τον Π.Σ. "Ιόνιος Πνοή" +video

Βαγγέλης Βαλλιάνος | “Στην πρώτη γραμμή του αγώνα” | VIDEOΣυνέντευξη του Υποψηφίου Βουλευτή του ΚΚΕ στην ΕΡΑΚ και στα Νέα της Kefalonias.gr