Στο Αργοστόλι ήρθαν οι μαθητές της Ιθάκης | "ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ η ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να φτιάξετε ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ"
Στο
Αργοστόλι ήρθαν οι μαθητές της Ιθάκης με δυναμική παρουσία μαζί με
γονείς και επικεφαλής το Σύλλογο Γονέων των 3 σχολείων και τον Δήμαρχο
κ. Στανίτσα. Φώναξαν πολλά συνθήματα, ένα απ’ αυτά που δείχνει την
εικόνα που επικρατεί σήμερα λόγω γραφειοκρατείας είναι: “Δεν θέλουμε
αναλύσεις, θέλουμε λύσεις”. Τα λέει όλα.
Συνάντήθηκαν
με τον Προϊστάμενο της Β/Βάθμιας Εκπαίδευης κ. Δ. Μαρκάτο όπου του
έδωσαν το ψήφισμα το εγκρίθηκε σε Κοινή Γενική Συνέλευση τους την
Τετάρτη 8/11. Η συζήτηση με τον κ. Μαρκάτο κράτησε αρκετή ώρα, δεν
μπορέσαμε να την παρακολουθήσουμε μιας και ο κ. Μαρκάτος δεν θέλησε να
παραμείνουμε στη συζήτηση. Να σημειώσουμε ότι εκεί ήταν και ο πρόεδρος
της ΕΛΜΕ-ΚΙ Δημ. Μαντζουράτος.
Στη
συνέχεια με πορεία κατευθύνθηκαν στην Αντιπεριφέρεια όπου συναντήθηκαν
με τον κ. Σπαθή για τις μεταφορές. Μίλησαν στην κάπερα του Kefalonia
News ο Σπύρος Μπούας μέλος του ΔΣ του Συλλόγου του Λυκείου και η Τζένη
Βαλαχοπούλου Πρόεδρος του Συλλόγου του Γυμνασίου
Το Ψήφισμα.
2
ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ την επίσημη έναρξη του σχολικού έτους και στην Ιθάκη ΔΕΝ
ΓΙΝΕΤΑΙ ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό έργο και ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΣΟΒΑΡΑ όσους
έχουν την υποχρέωση να το κάνουν και πληρώνονται γιαυτό, αφού:
–
2 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΔΕΝ έχουν καλυφθεί οι ανάγκες των 3 σχολείων σε διδακτικό
προσωπικό με αποτέλεσμα απαράδεκτα ΠΟΛΛΕΣ ώρες χαμένες για τα παιδιά και
το εκπαιδευτικό έργο.
–
2 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΔΕΝ έχουν καλυφθεί οι ανάγκες των 3 σχολείων όσον αφορά
την μεταφορά των εκτός της έδρας μαθητών στην μοναδική σχολική μονάδα
που βρίσκεται στο Βαθύ.
–
2 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ το όραμα της εκπαίδευσης των μαθητών στην Ιθάκη φτιάχνεται
με κατάργηση των μαθημάτων επιλογής, με συννένωση των ολιγομελών
τμημάτων κάτω από άσχετα αντικείμενα , με υποβάθμιση και απαξία των
καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων (και μαθημάτων) λόγω απροθυμίας κάλυψης των
θέσεων με ειδικευμένο προσωπικό, με την πρωτοφανή -τέλος- απουσία
οργάνωσης , προγραμματισμού και ευθύνης όλων των φορέων που έχουν την
ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ετοιμάσουν ένα σχολείο ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ.
Στο μεταξύ έχουν προηγηθεί:
-3
πρώτες εβδομάδες ‘λειτουργίας των σχολείων’ που οι μαθητές καθημερινά
έκαναν καμμία , μισή , 1 ή 2(!) ώρες μαθημάτων λόγω ελλείψεων,
παραλείψεων και δυσλειτουργειών (sic). Η εικόνα μιας εργάσιμης μέρας με
τα παιδιά να σουλατσάρουν χωρίς λόγο και σκοπό στην πόλη μακρυα απ’ τα
σπίτια τους ήταν καθημερινή και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
-3 επόμενες εβδομάδες καταλήψεων του σχολείου από τους μαθητές μπας και ξυπνήσει η ευθύνη.
-2 τελευταίες εβδομάδες λειτουργίας με τα παραπάνω προβήματα ΑΛΥΤΑ.
-Δεκάδες ενοχλήσεις , τηλέφωνα , επαφές με την μακρυνή φυλή των αρμοδίων.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !
Οι
3 σύλλογοι Γονέων (Γυμνασίου, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) στεκόμαστε δίπλα στις μέχρι
τώρα κινητοποιήσεις των παιδιών-μαθητών μας. Εκφράζουμε την αντίθεσή
μας στην πολιτική που υποβαθμίζει το σχολείο μας , στερώντας πόρους ,
παιδεία , σπουδές και μέλλον από τα παιδιά μας. Καλούμε όλους τους
πολίτες της Ιθάκης να υποστηρίξουν τις θέσεις μας και ξεκινάμε
αποφασιστικά κινητοποιήσεις με πρώτη την παρουσία και διαμαρτυρία των
μελών των συλλόγων , των γονέων και εκπροσώπων της Ιθάκης στην
Κεφαλλονιά (με την απαραίτητη δημοσιότητα) την ερχόμενη Τετάρτη 15/11
και ΣΥΝΤΟΜΑ θα γνωρίσετε την ΟΡΓΗ και την ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ μας γι αυτό το
απαξιωμένο σχολείο που φτιάχνετε, γι αυτή την αναποτελεσματική διοίκηση
που συντηρείτε, για αυτή την χαλασμένη παιδεία που ονειρεύεστε. Οι
ευθύνες σας είναι διαχρονικά εγκληματικές…
Είμαστε
ΟΛΟΙ σε ΚΟΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ μαθητές, καθηγητές και γονείς, έχουμε δίπλα μας το
Δημοτικό Συμβούλιο και τους πολίτες της Ιθάκης και θα κάνουμε ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΝ για να μην ξανασυμβούν τα φετεινα ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ η ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να φτιάξετε ΣΧΟΛΕΙΑ που να λειτουργούν σωστά και στην ώρα τους ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.
Τα ΔΣ των συλλόγων









